CRM

CRM jeb klientu attiecību vadība, sevī iekļauj dažādas aktivitātes un dažādas funkcijas – atkarībā no biznesa vai struktūrvienības specifikas. Pārsvarā gadījumu CRM tiek uzskatīts kā rīks, lai saprastu klienta vajadzības un palīdzētu pārdošanas procesam.

CRM Directo:
> neierobežota klientu datubāze ar iespēju veidot specifiskas klientu pazīmes
> kontaktpersonu datubāze
> klientu klasifikācija ar tiem raksturīgām pazīmēm
> tikšanās kalendārs un notikumu saraksti
> atskaites par klientiem: sākot no pirmā kontakta līdz pat maksājumu ieradumu analīzei
> detalizēts pārskats par Klientu piedāvājumiem rēķiniem
> pārdošanas budžets pārdevējiem, klientiem, produktiem
> iespēja salīdzināt budžetus ar faktiskajiem rezultātiem
> ienesīgums no klienta
> atgādinājumi
> padziļināta pārdošanas atskaite par klientiem, precēm, pārdevējiem u.c.
> pārdošanas atskaites piedāvā klikšķinot iedziļināties līdz datu avotiem, pluss, apskatīt datus grafiski

Sazinies ar mums!
Lūdzu, aizpildiet zemāk redzamo veidlapu. Mūsu tirdzniecības pārstāvis sagatavos demo datu bāzi un sazināsies ar Jums.