APKALPOŠANA / SERVISS

Ir svarīgi izmantot labu darba rīku programmatūras veidā, lai organizētu tehniskās apkopes un apkalpošanas darbus. DIRECTO ir piemērots uzņēmumiem, kas iesaistīti iekārtu uzstādīšanā un uzturēšanā. DIRECTO šim nolūkam izmanto, piemēram, automobiļu apkopes un remonta uzņēmumi.

Galvenās ar tehnisko apkalpošanu saistītās iespējas ir šādas:
> iespēja reģistrēt klientu sūdzības par iekārtu, remonta vai tehniskās apkopes prasības
> laika,”boxa”un personāla rezervēšana kalendārā
> darba pasūtījumi izgatavotājiem
> pēc darba pabeigšanas darbinieks uzskaita laiku un materiālus, par ko jāizraksta rēķins vai, uz ko attiecas garantija
> darba, izmantoto materiālu un rezerves daļu vēsture konkrētajā mašīnā
> sūtīt atgādinājumus klientam, izmantojot īsziņas

Sazinies ar mums!
Lūdzu, aizpildiet zemāk redzamo veidlapu. Mūsu tirdzniecības pārstāvis sagatavos demo datu bāzi un sazināsies ar Jums.