SASKAŅOŠANA

Šis process ir domāts, lai paātrinātu dokumentu apriti uzņēmumā. Būtībā, tā ir dokumentu vīzēšana, kurā dokumenti tiek elektroniski parakstīti programmā.

> biežāk izmantojamie dokumenti: PIRKUMA RĒĶINI, AVANSA NORĒĶINI, PIRKUMA PASŪTĪJUMI, ALGU APRĒĶINI
> saskaņošana var būt secīga vai paralēla
> secīgas saskaņošanas gadījumā dokumentu vispirms paraksta pirmā persona, tikai pēc tam pienāk kārta otrās personas parakstam
> paralēlās saskaņošanas gadījumā procesa dalībnieki var vienlaikus parakstīt dokumentu
> dokumenta saskaņošana var notikt vai nu atverot pašu dokumentu, vai izmantojot tam paredzētu atskaiti, kurā apvienoti visi Tev parakstāmie dokumenti.
> saņemsi e-pasta paziņojumu, ja ir jāsaskaņo dokuments
> attiecīgā persona saņems ziņojumu, ja saskaņošana tiek atteikta
> iespēja noteikt aizvietotāju, ja saskaņotājs ir atvaļinājumā
> saskaņot var arī tikai kādu pozīciju no dokumenta, nevis visu dokumentu uzreiz
> saskaņotāju automātiska noteikšana atkarībā no dažādiem nosacījumiem (summas, projekta, izmaksu centra)
> nosacījumu noteikšana, saskaņā ar kuriem iepriekš piešķirtie paraksti tiks atcelti
> summas ierobežojumi saskaņotājiem
> dokumentu var apstiprināt un nosūtīt maksāšanai, ja ir veikti nepieciešamie paraksti

Sazinies ar mums!
Lūdzu, aizpildiet zemāk redzamo veidlapu. Mūsu tirdzniecības pārstāvis sagatavos demo datu bāzi un sazināsies ar Jums.