CRM

CRM

CRM | Directo:

  • neierobežota klientu datubāze ar iespēju veidot specifiskas klientu pazīmes
  • kontaktpersonu datubāze
  • klientu klasifikācija ar tiem raksturīgām pazīmēm
  • tikšanās kalendārs un notikumu saraksti
  • atskaites par klientiem: sākot no pirmā kontakta līdz pat maksājumu ieradumu analīzei
  • detalizēts pārskats par Klientu piedāvājumiem rēķiniem
  • pārdošanas budžets pārdevējiem, klientiem, produktiem
  • iespēja salīdzināt budžetus ar faktiskajiem rezultātiem > ienesīgums no klienta
  • atgādinājumi
  • padziļināta pārdošanas atskaite par klientiem, precēm, pārdevējiem u.c.
  • pārdošanas atskaites piedāvā klikšķinot iedziļināties līdz datu avotiem, pluss, apskatīt datus grafiski

Kas ir CRM?

CRM | angļu: Customer Relations Management | latv.: – KLIENTU ATTIECĪBU VADĪBA

CRM = klienti + mārketings + pārdošana

CRM sevī ietver dažādas aktivitātes un plašu funkcionalitāti, kuru var pielietot atkarībā no Jūsu biznesa vai struktūrvienības specifikas.

Tā ir paplašināta klientu vadība un padziļināta informācija par pārdošanas procesiem.

Tehnoloģijas + CRM palīdz gan organizēt, gan automatizēt, gan sinhronizēt pārdošanas, mārketinga un klientu apkalpošanas procesus. Tā, piemēram, pateicoties CRM rīkam Jūsu pārdošanas menedžeri var daudz vairāk laika veltīt pārdošanai nevis informācijas meklēšanai, klientu pieprasījumu apstrādei, analīzei, kvalificēšanai u.c. līdzīgām darbībām. Zinot klienta vajadzības, tiek uzlabots pārdošanas process un Jūs vienmēr varēsit sniegt atbilstošāko piedāvājumu.

Directo | CRM – tā ir tikai maza daļa no programmatūras plašās funkcionalitātes, kas palīdz uzlabot Jūsu uzņēmuma pārdošanas procesu.