NOLIKTAVA
- NOLIKTAVAS VADĪBAS PROGRAMMA
- PREČU SAŅEMŠANA
- IEPIRKUMU VADĪBA
- NOLIKTAVAS PREČU PĀRVIETOŠANA
- INVENTARIZĀCIJA
- EDI
- NOLIKTAVAS ATSKAITES
ALGAS / PERSONĀLS
PĀRDOŠANA
- Kas ir CRM?
- CRM | Directo
- PADARĪTO DARBU REĢISTRĒŠANA
- KLIENTU PASŪTĪJUMI
- NOTIKUMI
- MAZUMTIRDZNIECĪBA
- CENU MENEDŽMENTS
- INTERNETA VEIKALA SASKARNE
- e-RĒĶINI
- CRM
- RĒĶINI
- ATSKAITES
GRĀMATVEDĪBA
- OBJEKTI jeb IZMAKSU CENTRI
- GRĀMATVEDĪBA
- PAMATLĪDZEKĻI
- BANKAS IMPORTS
- ALGU APRĒĶINS
- SAUDZĒJAM KOKUS
- SASKAŅOŠANA
- DATU KONSOLIDĀCIJA
- SKAIDRAS NAUDAS DARĪJUMI
- BUDŽETI
- AVANSU NORĒĶINI
- ATSKAITES
RAŽOŠANA
MĀKONIS
PROJEKTU VADĪBA
DARBU ORGANIZĀCIJA
Ir svarīgi izmantot labu darba rīku programmatūras veidā, lai organizētu tehniskās apkopes un apkalpošanas darbus. DIRECTO ir piemērots uzņēmumiem, kas iesaistīti iekārtu uzstādīšanā un uzturēšanā. DIRECTO šim nolūkam izmanto, piemēram, automobiļu apkopes un remonta uzņēmumi.
Galvenās ar tehnisko apkalpošanu saistītās iespējas ir šādas:
> iespēja reģistrēt klientu sūdzības par iekārtu, remonta vai tehniskās apkopes prasības
> laika,”boxa”un personāla rezervēšana kalendārā
> darba pasūtījumi izgatavotājiem
> pēc darba pabeigšanas darbinieks uzskaita laiku un materiālus, par ko jāizraksta rēķins vai, uz ko attiecas garantija
> darba, izmantoto materiālu un rezerves daļu vēsture konkrētajā mašīnā
> sūtīt atgādinājumus klientam, izmantojot īsziņas