NOLIKTAVA
- NOLIKTAVAS VADĪBAS PROGRAMMA
- PREČU SAŅEMŠANA
- IEPIRKUMU VADĪBA
- NOLIKTAVAS PREČU PĀRVIETOŠANA
- INVENTARIZĀCIJA
- EDI
- NOLIKTAVAS ATSKAITES
ALGAS / PERSONĀLS
PĀRDOŠANA
- Kas ir CRM?
- CRM | Directo
- PADARĪTO DARBU REĢISTRĒŠANA
- KLIENTU PASŪTĪJUMI
- NOTIKUMI
- MAZUMTIRDZNIECĪBA
- CENU MENEDŽMENTS
- INTERNETA VEIKALA SASKARNE
- e-RĒĶINI
- CRM
- RĒĶINI
- ATSKAITES
GRĀMATVEDĪBA
- OBJEKTI jeb IZMAKSU CENTRI
- GRĀMATVEDĪBA
- PAMATLĪDZEKĻI
- BANKAS IMPORTS
- ALGU APRĒĶINS
- SAUDZĒJAM KOKUS
- SASKAŅOŠANA
- DATU KONSOLIDĀCIJA
- SKAIDRAS NAUDAS DARĪJUMI
- BUDŽETI
- AVANSU NORĒĶINI
- ATSKAITES
RAŽOŠANA
MĀKONIS
PROJEKTU VADĪBA
DARBU ORGANIZĀCIJA
CRM | angļu: Customer Relations Management | latv.: – KLIENTU ATTIECĪBU VADĪBA
CRM = klienti + mārketings + pārdošana
CRM sevī ietver dažādas aktivitātes un plašu funkcionalitāti, kuru var pielietot atkarībā no Jūsu biznesa vai struktūrvienības specifikas.
Tā ir paplašināta klientu vadība un padziļināta informācija par pārdošanas procesiem.
Tehnoloģijas + CRM palīdz gan organizēt, gan automatizēt, gan sinhronizēt pārdošanas, mārketinga un klientu apkalpošanas procesus.
Tā, piemēram, pateicoties CRM rīkam Jūsu pārdošanas menedžeri var daudz vairāk laika veltīt pārdošanai nevis informācijas meklēšanai, klientu pieprasījumu apstrādei, analīzei, kvalificēšanai u.c. līdzīgām darbībām. Zinot klienta vajadzības, tiek uzlabots pārdošanas process un Jūs vienmēr varēsit sniegt atbilstošāko piedāvājumu.
Directo | CRM – tā ir tikai maza daļa no programmatūras plašās funkcionalitātes, kas palīdz uzlabot Jūsu uzņēmuma pārdošanas procesu.