NOLIKTAVA
- NOLIKTAVAS VADĪBAS PROGRAMMA
- PREČU SAŅEMŠANA
- IEPIRKUMU VADĪBA
- NOLIKTAVAS PREČU PĀRVIETOŠANA
- INVENTARIZĀCIJA
- EDI
- NOLIKTAVAS ATSKAITES
ALGAS / PERSONĀLS
PĀRDOŠANA
- Kas ir CRM?
- CRM | Directo
- PADARĪTO DARBU REĢISTRĒŠANA
- KLIENTU PASŪTĪJUMI
- NOTIKUMI
- MAZUMTIRDZNIECĪBA
- CENU MENEDŽMENTS
- INTERNETA VEIKALA SASKARNE
- e-RĒĶINI
- CRM
- RĒĶINI
- ATSKAITES
GRĀMATVEDĪBA
- OBJEKTI jeb IZMAKSU CENTRI
- GRĀMATVEDĪBA
- PAMATLĪDZEKĻI
- BANKAS IMPORTS
- ALGU APRĒĶINS
- SAUDZĒJAM KOKUS
- SASKAŅOŠANA
- DATU KONSOLIDĀCIJA
- SKAIDRAS NAUDAS DARĪJUMI
- BUDŽETI
- AVANSU NORĒĶINI
- ATSKAITES
RAŽOŠANA
MĀKONIS
PROJEKTU VADĪBA
DARBU ORGANIZĀCIJA
Šis process ir domāts, lai paātrinātu dokumentu apriti uzņēmumā. Būtībā, tā ir dokumentu vīzēšana, kurā dokumenti tiek elektroniski parakstīti programmā.
> biežāk izmantojamie dokumenti: PIRKUMA RĒĶINI, AVANSA NORĒĶINI, PIRKUMA PASŪTĪJUMI, ALGU APRĒĶINI
> saskaņošana var būt secīga vai paralēla
> secīgas saskaņošanas gadījumā dokumentu vispirms paraksta pirmā persona, tikai pēc tam pienāk kārta otrās personas parakstam
> paralēlās saskaņošanas gadījumā procesa dalībnieki var vienlaikus parakstīt dokumentu
> dokumenta saskaņošana var notikt vai nu atverot pašu dokumentu, vai izmantojot tam paredzētu atskaiti, kurā apvienoti visi Tev parakstāmie dokumenti.
> saņemsi e-pasta paziņojumu, ja ir jāsaskaņo dokuments
> attiecīgā persona saņems ziņojumu, ja saskaņošana tiek atteikta
> iespēja noteikt aizvietotāju, ja saskaņotājs ir atvaļinājumā
> saskaņot var arī tikai kādu pozīciju no dokumenta, nevis visu dokumentu uzreiz
> saskaņotāju automātiska noteikšana atkarībā no dažādiem nosacījumiem (summas, projekta, izmaksu centra)
> nosacījumu noteikšana, saskaņā ar kuriem iepriekš piešķirtie paraksti tiks atcelti
> summas ierobežojumi saskaņotājiem
> dokumentu var apstiprināt un nosūtīt maksāšanai, ja ir veikti nepieciešamie paraksti