NOLIKTAVA
- NOLIKTAVAS VADĪBAS PROGRAMMA
- PREČU SAŅEMŠANA
- IEPIRKUMU VADĪBA
- NOLIKTAVAS PREČU PĀRVIETOŠANA
- INVENTARIZĀCIJA
- EDI
- NOLIKTAVAS ATSKAITES
ALGAS / PERSONĀLS
PĀRDOŠANA
- Kas ir CRM?
- CRM | Directo
- PADARĪTO DARBU REĢISTRĒŠANA
- KLIENTU PASŪTĪJUMI
- NOTIKUMI
- MAZUMTIRDZNIECĪBA
- CENU MENEDŽMENTS
- INTERNETA VEIKALA SASKARNE
- e-RĒĶINI
- CRM
- RĒĶINI
- ATSKAITES
GRĀMATVEDĪBA
- OBJEKTI jeb IZMAKSU CENTRI
- GRĀMATVEDĪBA
- PAMATLĪDZEKĻI
- BANKAS IMPORTS
- ALGU APRĒĶINS
- SAUDZĒJAM KOKUS
- SASKAŅOŠANA
- DATU KONSOLIDĀCIJA
- SKAIDRAS NAUDAS DARĪJUMI
- BUDŽETI
- AVANSU NORĒĶINI
- ATSKAITES
RAŽOŠANA
MĀKONIS
PROJEKTU VADĪBA
DARBU ORGANIZĀCIJA
DIRECTO iespējas nosedz visu pārdošanas procesu no piedāvājuma līdz piegādes rēķinam. Piedāvājumi klientiem var tikt sūtīti tieši no DIRECTO, un pārdevējam sniedz pilnīgu pārskatu par preču cenām, pašizmaksām, piegādes nosacījumiem un iespējamo peļņu.
Galvenie risinājumi:
> saglabā visas piedāvājumu versijas vienam pārdošanas gadījumam
> no piedāvājuma veido klienta pasūtījumu (avansa rēķinu) un/vai gala rēķinu
> iespēja norādīt piedāvājuma tipus, statusu un nākošās saziņas datumu
> apstiprināts piedāvājums veido darījuma budžetu, kas labi noder izpildes kontrolei un novērtējumam
> piedāvājumu atskaitē var novērtēt un salīdzināt pārdevējus pēc dažādiem kritērijiem (piedāvājuma skaita, ienesīguma, ”hit rate”)
> veidojot piedāvājumu var redzēt visa darījuma vai katra produkta potenciālo peļņu