NOLIKTAVA
- NOLIKTAVAS VADĪBAS PROGRAMMA
- PREČU SAŅEMŠANA
- IEPIRKUMU VADĪBA
- NOLIKTAVAS PREČU PĀRVIETOŠANA
- INVENTARIZĀCIJA
- EDI
- NOLIKTAVAS ATSKAITES
ALGAS / PERSONĀLS
PĀRDOŠANA
- Kas ir CRM?
- CRM | Directo
- PADARĪTO DARBU REĢISTRĒŠANA
- KLIENTU PASŪTĪJUMI
- NOTIKUMI
- MAZUMTIRDZNIECĪBA
- CENU MENEDŽMENTS
- INTERNETA VEIKALA SASKARNE
- e-RĒĶINI
- CRM
- RĒĶINI
- ATSKAITES
GRĀMATVEDĪBA
- OBJEKTI jeb IZMAKSU CENTRI
- GRĀMATVEDĪBA
- PAMATLĪDZEKĻI
- BANKAS IMPORTS
- ALGU APRĒĶINS
- SAUDZĒJAM KOKUS
- SASKAŅOŠANA
- DATU KONSOLIDĀCIJA
- SKAIDRAS NAUDAS DARĪJUMI
- BUDŽETI
- AVANSU NORĒĶINI
- ATSKAITES
RAŽOŠANA
MĀKONIS
PROJEKTU VADĪBA
DARBU ORGANIZĀCIJA
Preču pieņemšana noliktavā var notikt dažādi, tomēr biežāk lietotais ir Preču saņemšanas dokuments, ko piestāda piegādātājs. Preces var novietot neierobežotā skaitā noliktavu.
Tostarp ir pieejamas šādas funkcionalitātes:
> preču saņemšanu var veidot no jau aizpildītā pirkuma pasūtījuma
> precēm var būt sērijas numuri, partijas numuri, derīguma termiņi
> uzskaite (vai lietotāja norādīta konkrēta prece)
> iespēja piemērot papildus izmaksas (transports, muita u.c.), kas tiek izdalītas uz katru preci, pamatojoties uz to skaitu vai vērtību
> papildus izmaksas ir iespējams piemērot arī gadījumos, ja preces jau ir pieņemtas un pat ja tās ir arī pārdota
> pieņemot preces, var norādīt nevis savu preču kodu, bet piegādātāja kodējumu (svītrkodu vai citu) – tās tiks atpazītas